الرئيسية / قصص سكس محارم / قصص سكس سحاق ساخن عندما تعلم الجدة السحاق للاحفاد قصص جنسية مثيرة

قصص سكس سحاق ساخن عندما تعلم الجدة السحاق للاحفاد قصص جنسية مثيرة

قصص سكس سحاق ساخن عندما تعلم الجدة السحاق للاحفاد قصص جنسية مثيرة

 

قصص سكس سحاق ساخن عندما تعلم الجدة السحاق للاحفاد قصص جنسية مثيرة
قصص سكس سحاق ساخن عندما تعلم الجدة السحاق للاحفاد قصص جنسية مثيرة

 

 

قصص سكس سحاق ساخن , كان عمري في هذا الوقت حوالي تقريبا 13 عاما وكان جسمي بالغ وانثوي للغايه , بزازي بدأت تكبر بشكل كبير وجسمي مدور ومثير وسكسي وبيضاء البشرة وجميلة زي القمر , ومازلت صغيرة يعني مش فاهمه اي حاجه خالص في موضوع السكس بس ساعات كنت بحب المس و احسس علي جسمي من تحت كسي يعني اقف امام المراية واقلع ملابسي واتفرج علي شكل بزازي وطيزي والشعر الصغير الذي بدأ يطلع تحت باطى و علي كسي وابقي فرحانة اوي لما اداعب كسى و اشعر بلذة و قشعريرة بتمشى في عروقي وفي جسمي

وكنت وحيده ماليش ولا اخ ولا اخت وكانت تعيش معانا جدتى ام والدي وهي ست كبيرة في السن حوالي 65 سنة تقريبا بس محافظة علي انوثتها و جسمها ومليانة شوية بزازها حلوين مش كبار اوي في حجمهم بس برضه كانو اكبر من بزازى واجمل منهم وكانت طيزها يعني كبيرة شويتين وكانت بتحبنى اوي وتنفذ لى كل طلباتى حتي لو كان بابا وماما مش راضيين وانا كنت بعشق الشيكولاتة جدا وجدتى عارفة دة لكن بابا وماما كانوا بيمنعونى من اكل الشيكولاتة علشان اسنانى متسوش وفى اليوم الذي غير لي كل حياتى كنت فى اجازة الصيف وبابا وماما في شغلهم يعني مفيش غيرى انا وجدتى فى البيت

ودخلت اصحى جدتى علشان نفطر مع بعض لقيت وشها احمر وشكلها مرتبكة وعرقانة و قولتلها فيه ايه مالك يا تيتا مالك قالتلى مفيش وهي كانت هايجه وبتلعب فى كسها المهم قالتلى ماليش نفس افطر قلت لها وانا كمان بس نفسى اوى في شيكولاتة قالت لي هجيبلك شيكولاتة كنت مخبياها بس اوعى تقولى لحد قلت لها حاضرهاتيها بقي و انبسط اوى وقمت بوستها من شفايفها لقيتها بتمص شفايفى وبتحاول تدخل لسانها جوه فمي مخدتش الموضوع فى بالى ما احنا تقريبا بنبوس بعض كتير في اليوم وبعدين قالتلى هقولك طريقة جديدة في اكل الشيكولاتة بس ده سر بيننا قلت لها موافقة بس يلا بقي هاتى الشيكولاتة راحت قامت وجابت الشيكولاتة اللي مخبياها وراحت رفعت ملابسها ولقيت وراكها كبيرة ومثيرة ولونهم ابيض شكلهم جلو اوى وهي كانت مش لابسة كلوت فكان كسها باين كبير اوى ولونه احمر وتحس انه ساخن ومشتاق للنيك ولونه وردي وكسها عليه شعر اصفر صغير انا لما شفتها فاتحة كسها ومنظر كسها الكبير حسيت بالاثارة والهيجان

قصص سكس سحاق ساخن ومثيرة احلي قصص جنسية علي موقع قصص سكس العرب

وبعدين لقيتها مسكت الشيكولاتة ودعكتها في كسها وتدخل الشيكولاتة داخل كسها وقالتلى يلا بقي تعالي الحسي الشيكولاتة اللي انتي بتحبيها و عرفيني اذا كانت الطريقه دي حلوه ولا لا قلت لها يعنى انتى عاوزانى الحس الشيكولاتة من على بطنك طبعا ما اقدرتش اقولها الحسها من علي كسك قالت لي ايوة يلا بقى وانا رحت حطيت وشى بين وراكها وشفايفى على كسها بلحس وهي ابتدت تهيج وتسخن اكترااااااه ححححح مممممم اقول لها مالك تقولى يلا الحسي الشيكولاتة الي بتحبيها وانا ريحة وشكل كسها خلتنى اهيج جدا وتقولى دخلى لسانك جوة اكترفى شيكولاتة جوة وانا عمالة الحس كسها وادخل لسانى فيه

وهى راحت ماسكة ايدى وحطت ايدي على بزازها بعد ما خرجتهم من جوة هدومها لقيت نفسى وانا بلحس لها ايدى بقت بتدعك فى بزازها وبتقرص حلماتها وهى ساحتمن كتر المتعه والاثارة وتقول ايحاءات اووف اووووف حححححح اممممم اووووه ولقيتها راحت مقربة ركبتها من كسى وبتلعب فيه وانا خلاص هموت من المتعة وعمالة ادعك كسى فى ركبتها ورحت قالعة الكلوت وفى نفس الوقت لقيت جسمها بيرتعش ويسخن وعماله تنزل سائل ابيض بس طعمه حلو جدا ورحت قلت لها يلا بقي يا تيتا انتى مش عاوزة تلحسي الشيكولاتة فهمت اننى هجت راحت نيمتني على ضهرى وفشخت رجلي وغرقت كسى بالشيكولاته وراحت غرقت فيه لحس وشفط بشفايها وايديها شغالة تلعب فى بزازى لحد ما حسيت بجسمى بيرتعش وابتدى كسي يسيح علي الاخر فى بقها وكان شعور جميل ومنذ ذلك اليوم كل ما احب اكل شيكولاتة اكلها من على كسها

عن admin

شاهد أيضاً

قصص نيك الام المحرومة بعد المساج تمص الزب وتتناك

قصص نيك الام المحرومة بعد المساج تمص الزب وتتناك

قصص نيك الام المحرومة بعد المساج تمص الزب وتتناك   اضغط هنا لمشاهده الافلام مباشره …